sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Tisdagsgym

Kategori: Allmänt

Veckans första gympass avklarat! Två kvar!
Biceps, mage och övre delen av ryggen kördes i dag! Lagom hårt och lagom länge, lite mjukstart efter förkylningen. Hade högt tempo hela tiden och hade mer fokus på det än rå styrka. Kändes okej, skönt med lite puls!:)

Nu ska jag dra i mig en laddning protein i pulverform, trycka en liten macka och titta på andra halvan av Jurassic Park. RETRO!

Diabetesmässigt så upplever jag att mitt blodsocker lägger sig högre efter förkylningen. Antingen så har jag lite skit kvar i kroppen som drar upp det, eller så upplever jag det så bara för att kroppen inte kommit igång med samma förbränning som jag hade innan förkylningen. I och med att jag mest låg i soffan under förkylningsdagarna!
Jag tror på det sistnämnda och hoppas på att blodsockret skärper till sig inom några dagar:)

Hur trött du än må vara efter ett uppehåll med träningen, "It ain't over til it's over"- Rocky Balboa. Kom ihåg det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: