sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Helgvila och proteinkakor

Kategori: Allmänt

Finfina chokladkakor! Smakar väldigt mycket choklad!

6 dl mandelmjöl
30 gr smält smör
3 msk mjölk
Liiiite honung
2 Skopor proteinpulver med chokladsmak
2 tsk bakpulver
Lite krossad mörk choklad (jag hade 90%)
Kakao efter behag (jag hade rejält mycket)

Jag sköt från höften men det det blev bra! Avnjut med lantmjölk!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Hej!
    Hittade precis din blogg som jag ska försöka följa :)
    Tittat runt lite men inte sett nåt om det så frågar istället.
    Eftersom du inte heller vill gå upp i vikt så undrar jag vad du väljer att äta om det nu är så att du t.ex blir låg 1h efter träning/på kvällen/under natten.. :)

    2013-03-05 | 12:21:45
    Bloggadress: http://jeejcooub.wordpress.com

Kommentera inlägget här: