sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Fy skäms

Kategori: Allmänt

Nu var det allt för länge sedan jag uppdaterade bloggen! Fy skäms! Och fy skäms för att jag verkligen varit lat med träningen! Eller ja, jag har inte haft tid.
Visade sig vara svårare än jag trott att få ihop tiden på eftermiddagsveckan. Sedan har helgen varit fullspäckad. Men nu, nu är det måndag morgon och förmiddagsvecka! I dag ska jag ta och löpa på bandet är planen, lugnt/medellugnt tempo i 60 minuter (med fikapaus) är planen! Hoppas det håller!
Ser fram emot en ledig vecka efter denna! Har massor att fixa med i lägenheten. Tänkte bygga en vägg av bokhyllor och installera en diskmaskin! Så att min underbara sambo blir nöjd och glad:)

Det svåraste med träning, att komma upp på banan igen efter att man trillat av. Men den här gången aka det gå och det börjar i dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: