sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Ny vecka!

Kategori: Allmänt

En vecka i taget, med små steg tuffar segertåget vidare. Denna vecka blir det lite tyngre vikter och ett annat program jag gjort själv. Peppad till tusen!

Älskar att ha plats för hemgym! Känns riktigt bra att träna hemma när man kan röra sig fritt utan störningsmoment. Bara att stänga in sig,vrida upp volymen och köra.

Kör Rocky style nu mera, skuggboxning som uppvärmning och ett par ägg efter träningen. Jag tror inte längre på proteinpulver och andra preparat. Inte efter att något levervärde (mins ej vilket) gått upp en aning för typ ett år sedan. Sköterskan frågade om jag åt kosttillskott, vilket jag då gjorde. Slutade dem och testade mig efter två veckor, då var värdet tillbaks till det normala! Så passa er för att överanvända pulver ni inte riktigt vet vad det är i. Lever och njurar får jobba järnet för att rensa ut allt överflöd kroppen inte kan ta upp. Vilket är en bråkdel av vad man får i sig i en portion pulver!

Nu kör jag naturens egen proteindricka, ägg och mjölk! Minst lika bra!




Dagens pass:  (mer eller mindre)


Kommentarer

  • Bellabella säger:

    Hej du!
    Superinspirerande blogg:) Alltid kul att följa en annan diabetikerna resa, kör hårt med segertåget haha;)!

    2014-01-21 | 14:30:38

Kommentera inlägget här: