sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Guten tag!

Kategori: Allmänt

Morsning korsning vänner! Kul att så pass många läste senaste inlägget trotts min långa frånvaro! Hoppas ni som läser vill tipsa andra, kanske främst diabetiker om bloggen! Spread the word, en frälsare är född!

Annars då? Jo tack, har fullt upp! Flyttar de sista till nya lägenheten nu i veckan. Det ska bli fruktansvärt skönt när flytten är över. En sak mindre att tänka på!

Pga. alla timmar jag lagt ned på att rusta lägenheten har jag försummat skolan en del, därav väntar en omtenta i marknadsföring A... Första tentan/provet jag failar någonsin faktiskt. Det kändes lite trist, men nu väntar nya kurser och nya tag! Bara att köra! Bam!

Vilodag i dag, alltid lika tråkigt när man väl kommit igång och vill köra järnet. Men man måste komma ihåg att vilan är lika viktig som träningen för att få resultat. Det är under vilan kroppen bygger upp sig igen och för hoppningsvis blir liiite liiite starkare för varje gång!

Blodsockret har legat lite lågt senaste dagarna. Kroppen är väl i chocktillstånd efter träningen. Men jag ska vänta en vecka och se hur det ett sig. Harställt ned basaldosen lite under natten när jag tränat, vilket har funkat bra. 5,1 och 4,7 som morgonvärden!

Nu är det dags att packa upp flyttkartonger! Ha det gött nu allesammans, kör hårt! Det här blir ett år i hälsans tecken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: