sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Nytt år, nytt gym och nya tag!

Kategori: Allmänt

Så nu är vi här igen! Jag är tillbaks efter att ha varit försvunnen i månader! Som sagt är jag en kanske obotlig periodare när det gäller träning, men den här gången känns det annorlunda! 
Små mål och ett steg i taget, till skillnad från orealistiska krav och förväntningar på mig själv! Jag tror det här kommer bli ett kanonår!

Det har hänt mycket sedan sist, inte på träningsfronten då tyvärr! Men jag har börjat plugga igen, fått ett nytt jobb och flyttat till en större lägenhet. Det bäste medden nya lägenheten är att det tredje kommer att fungera som ett hemmagym! Tänker lägga upp en lite bilder på det sen så ni får se.

Har tränat två gånger hittills i år, och detta nedanför är den nuvarande formen. Inte mycket att hänga i den utkastade julgranen, men det kommer! Veckovis kommer formen uppdateras och med jämna mellanrum jämföras.

Återkommer inom kort denna gången!

BAM! Nu kör vi, häng på!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: