sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Måndag morgon

Kategori: Allmänt

Vaknade med 5,8 och käkade tre ägg. Denna vecka blir det snålt med kolisar vill jag lova!
Tog mig till jobbet en kvart för sent. Som tur är jag vi en halvtimmes flexram:)
I kväll blir det boxningsträning, tror jag. Funderar på att skita i det och satsa mer på löpning och gym. Svårt att få tiden att räcka till både löpning OCH gym med tre dagars boxning!
Sen så tycker jag att det känns skönare att träna ensam, då jag kan lägga mer tid åt blodsockret. Jag vet att man inte ska begränsa sig och så. Men det känns så drygt att behöva pausa och äta m.m. när man kör parövningar. Jag vet ju att det kommer bli så. Eventuellt kommer jag lägga mig lite för högt för att slippa det. Inte heller okej! Men vi får se, ska suga på den karamellen under dagen!

Hur brukar ni känna när ni måste avvika vid gruppaktivitet så att det påverkar någon annan?


I also got rid of me chest pubes! Gick ned en hel storlek bara på det känns det som!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: