sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Inte den bästa starten på dagen

Kategori: Allmänt

Klockan ringer och jag vaknar direkt! Något som jag aldrig annars gör.
Jag är inte pigg för att jag har sovit så bra, snarare tvärt om. Men blodsockret säger mig: gå upp och stoppa i dig lite kolisar, för fan!
2,1 och i med en kolhydratkantad frukost med banan, hårt bröd, mjölk och någon form av kanelkaka sambon gömmer i skafferiet!
Mer insulin än vanligt injeseras på klassiskt manér. Nu återstår bara att se om det blir upp eller ner om en timme. Fuckans va drygt att hålla på och laborera när man ska jobba! Fuuuu!

I går körde jag den gamla Hollywoodrutinen "300". 6 olika övningar med sammanlagt 300 repetitioner på kortast möjliga tid. Detta var passen skådisarna fick nöta inför inspelningen av filmen 300! Kanonrulle och sjukt många rippade kroppar!

The 300 workout:

Pullups - 25 reps. (jag körde alla pullups med hjälpvikt!)
Barbell Deadlift with 135 lbs. - 50 reps
Pushups - 50 reps
24-inch Box Jumps - 50 reps
Floor Wipers - 50 reps
Single-Arm Clean-and-Press with 36 lbs Kettlebell - 50 reps
Pullups - 25 reps

För info och instruktioner: http://www.menshealth.com/fitness/muscle-building-11#mobify-bubble

Kommentarer


Kommentera inlägget här: