sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Helgen

Kategori: Allmänt

Har känt mig lite trött och halvt motiverad denna vecka. Känns som jag har fastnat i fettnesgången och att jag måste göra en förändring i kosten eller något för att fortsätta tappa. Men jag är inte nå sugen på att dra ned på maten!
Jag kör nog på som jag gör nu och fokuserar ner på träningen, så får jag ta och försöka mig på någon diet senare. Ska beställa vattentätt skydd till pumpen så det blir lite lättare att simma, så slipper man ta av den så länge!

Känns som alla teäningstillfällen blivit halvdana denna vecka.. Har sprungit 2x, simmat 1x och varit på gymet 1x. Tror jag ska springa i dag också. Då ska jag ladda på med mycket kolhydrater innan så jag kan springa länge utan att blodsockret sviker! Blev bara 30min sist.

Nej det känns halvdant allting! Inge vidare pigg alls faktiskt! Det hör är i alf dagsformen på magen. Ska fixa ett par helkroppsbilder att jämföra med i framtiden också. Kommer väl upp under nästa vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: