sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

God morgon kamrater!

Kategori: Allmänt

I går var jag iväg på en massage och genomgång av min spända rygg. Kan inte längre minnas när jag senast var helt avslappnad i ryggmusklerna, så det var på tiden. Har dock tidigare fått behandlingar utan resultat.
Nu testade jag i alf. ett nytt ställe. Han verkade bra, riktigt bra.
Det konstaterades att jag hade ett ben kortare än det andra, och det var tydligen växt så. Har nu köpt hälkilar i skönt material för att stoppa i mina högerdojjor!

Massagen som följde var av den skräckblandade förtjusningens slag. Det gjorde ont nästan hela tiden, men jag kände hur blodet pumpade och hur musklerna blev mjuka. Jösses så skönt det var!
I dag känner jag tyvärr ingen skillnad jämfört med innan. Men jag får väl se det som en långsiktig process. Ska tillbaka på mer behandling nästa vecka!

Käkade rökt lax i går, med ägg och romsås. LCHF på hög nivå, lite för hög för min smak. Men det var fantastiskt gott!

Efter maten tittades det på Snow White and the Huntsman. Riktigt bra tyckte jag. Kristen Stewart är inte helt tokig heller!

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Bra konsistens på äggulan där!

    Svar: Den är perfekt!
    sexpacksjakten.blogg.se

    2012-09-27 | 14:15:51

Kommentera inlägget här: