sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Gårdagens kalas

Kategori: Allmänt

...var mycket trevligt. Dock missbedömde jag kolhydrathalten i måltiden och hade en stund efter måltiden 15,0. Fuuuu! Challenge accepted! Jag bestämde mig för att det var på väg upp och att jag skulle slå ner det med mina bara händer!
På med löpdojjorna och träningskläderna jag så lägligt hade i bilen. 20 minuter hårda intervaller senare... 6,9. Like a PRO!
En dusch och sedan kaffe och fruktsallad. Back on track!

Som tur var ståndade kalaset hos min ömma moder. I de flesta fall är detta inte en socialt läglig metod för att dra ner sockret på kalas!

Kommentarer

  • Johan säger:

    Tjena mister!

    Hittade precis din blogg via diabetesforumet. Är också diabetiker och är 22 år, tränar en hel del men har ingen blogg eller liknande.

    Ska hålla koll på din blogg, alltid kul och se hur det går för andra diabetikervänner :)

    Lycka till!

    Svar: Tjenare mannen!
    Kul att du hittade på den! Det är det som ör meningen med hela bloggen, att försöka tipsa andra diabetiker osv!

    Inte alltid lätt att få ihop det med blodsockret och träningen tycker jag, blir lite berg och dalbana ibland. Men jag gör mitt bästa! Hoppas allt går fint för dig med din träning och dina mål! Skriv gärna och dela med dig av dina erfarenheter eller om du har några frågor under nått passande inlägg! Alltid kul med lite respons!

    Ha det super!
    sexpacksjakten.blogg.se

    2012-09-27 | 00:41:33

Kommentera inlägget här: