sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Fredagsgym!

Kategori: Allmänt

Körde triceps, bröst och rygg/mage. Varvade med hopprep och avslutade med 20 minuter intensivt på säcken!
Har blivit riktigt förtjust i boxning och ser fram emot nästa veckas träningar:)
Dock tycker jag det känns jobbigt ifall kaj skulle få lågt blodsocker. Man tränar mycket i par och då sätter jag min partner på pottan. Men jag hoppas det håller sig:) får bygga upp med bra mat i god tid innan träningen. Ska beställa extended bar också och testa igen:)

Blodsockret mitt har skött sig bra senaste veckorna! Hade 12 en dag och en dag drog det upp till 16 efter en känning. Annars har det legat mellan 3 och åtta för det mesta! Känns kanonbra!

Jag fyllde år i går:) fick lite Kontanter och en jättefin klocka! För kontanterna ska jag köpa en bra skaljacka tänkte jag!

Blir gym om några timmar igen, ben och axlar.

Ha det gött till nästa inlägg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: