sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Cardiomåndag

Kategori: Allmänt

En timmes promenad efter jobbet och sedan 5km löpning på band blev en bra start på veckan!
Blodsockret har varit lite upp och ned i dag:/ kände mig lite låg under promenaden och fick äta en kanon och ett par dextro. Fick 10.0 och löpte, sjönk till 3,7 och åt banan och drack mjölk. Hade 9,7 efter löpningen och tog insulin till en så gott som kolhydratfri middag. Återstår att se vart det landar.
Känns som att gårdagens kolhydratintag spelar in på dagens värden också.

Kommande veckor känner jag att jag vill lägga lite mer tyngd på cardio och fettförbrännig. Ska dessutom köpa simkort på badhuset i stan!

Nu ska jag chilla aset tills det är dags att gå och lägga sig!


Mitt mål, vilket är ditt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: