sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Boxning

Kategori: Allmänt

I dag körde jag mitt första boxningspass ever! Det var mycket givande och annorlunda jämfört med all träning jag tidigare provat. Riktigt roligt:)

Blodsockret ger jag betyget 2 av 5. Hade 6,9 innan träningen, och jag kände att st var lite för lågt första träningen, så jag tog en banan och en riskabla och mölade i mig i bilen. Visste ju inte vad som skulle hända eller hur länge vi höll på.
Bag hade även ställt ner basalen till 75% innan träning.
Efter en 30 minuters träning hade jag 10,9 Fine, okej då, tänkte jag och körde vidare och trodde det skulle gå ned.
Men icke sa Nicke, när jag kom hem och skulle duscha efter ett tag hade jag 12,8 .... Fuuuuuuu!
Proteinshake och 3,5 enheter insulin.
Det blir till att ställa klockan i natt runt 01 för blodsockerprov. Är osäker på vart det kommer landa!

Nu ska jag sova! Ha det gött med er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: