sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Äntligen måndag

Kategori: Allmänt

...och äntligen frisk:) det där med måndag var bara ett dåligt skämt. Det är få saker jag älskar så mycket som lediga helger!
Jag vaknade i morse utan att känna mig det minsta täppt i näsas! Skönt! Detta firades med en halvtimme på löpbandet i dag! Blev inte mer, då jag kände mig lite trött efter förkylningen och jag tänkte att det är lika bra att börja försiktigt:)
I morgon blir det lite fiske efter jobbet och sedan gym på kvällen!

Under mina 30 minuter på löpbandet tittade jag på serien "Lillyhammer" som går på svt, samt finns på svtplay. Jag tycker om den mycket och rekommenderar den varmt! Saken att det är E-street bands ena gitarrist i huvudrollen gör saken vara bättre, om man är ett Springsteen-fan som jag!

Kämpa på nu vänner! Blir ni förkylda, misströsta inte:) Håll dig från sötsakerna och se det som ett tillfälle att vila upp kropppen, för att sedan komma igång på nytt ännu mer motiverad! Som en intervall i ditt livslånga engagemang i din träning!

Lillyhammer:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: