sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Run it of

Kategori: Allmänt

Återigen, hur mycket ska man behöva äta?!
Bestämde mig för att skippa gym i går och springa på löpband i stället. 20minuter innan hade jag 4,6 efter en promenad med hunden. Åt två fiberrost och en hårdbrödmacka, toppade det med ett glas jordgubbsfil!
-Nu blir det väl för högt tänkte jag!
Väntade 20 minuter minst innan jag började!
Sprang 30 minuter på högre intensitet än vanligt. Skönt att pressa sig lite!
Testade blodsockret... 2,1. Åt osv. så jag fick 13. Tog lite insulin och somnade sedan vid 23:30. Vaknade 04:45 av väckarklockan, hade då 2,1 igen. Nu sitter jag och äter frukost! Hoppas man lyckas få till det med Insulinet så det lägger sig bra om en timme eller två!

Bokade resan till Nice i går! Ska bli supernajs! Åker 15 oktober.

Det kommer bli ett långt uppehåll i träningen då. Först jobbar jag 12timmars lördag och söndag. Sedan bär det av och kommer hem fredag den 19. Men det är som det är. Hoppas bara jag känner mig motiverad efter uppehållet. Brukar vara efter ett längre uppehåll man kommer av sig och tappar sina banor!

Fa-an va klockan blev mycket nu!!!! Måste rusa in i duschen och cykla till jobbet!!!! Tjaaatja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: