sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Pankisar utan kolisar

Kategori: Allmänt

Lite kolisar är det förstås, men bara de som finns i mjölken och de frusta bären!

Ett kanonrecept jag börjat köra! För en pers:
2dl mjölk
2ägg
1msk fiberhusk
1 näve kokos
1 nypa salt

Egen sylt på mosade bär av valfri sort, och en skvätt grädde.
Friskt och gott!

Kommentarer

  • Ninnu säger:

    Det där skall jag testa!

    Svar: Gör det! Riktigt goda tycker jag, speciellt med lite kokos i!Fiberhusk finns under glutenfria hyllan på Ica. Kostar 28,90 för 100gr. Men det räcker länge efter som man bara har en matsked, och det räcker gott:)

    Jättekul att det är folk som läser och som skriver en rad:)

    Ha det super!
    sexpacksjakten.blogg.se

    2012-10-02 | 12:45:42
    Bloggadress: http://ninnusdiabetes.wordpress.com
  • Ninnu säger:

    Hittade Husket här i Finland, men var en hel del dyrare här tydligen... Nå, värt att testa! Jättegoda blev dom ju! Fast dina ser nog godare ut än mina...

    Svar: Aj då:/ Men jag tycker det funkar jättebra, och men behöver ju inte så mycket:)
    Testade med äggvitor och kanel i dag, blev superbra:D
    sexpacksjakten.blogg.se

    2012-10-03 | 20:29:24

Kommentera inlägget här: