sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

King of pancakes

Kategori: Allmänt

Jag har aldrig tyckt speciellt mycket om pancakes, men nu har det vänt! Älskar mina enkla nyttiga pankisar!

Tog 40 minuter på löpbandet i dag, innan jag tyckte det hade lagt sig lite lågt. Hade 4,3 när jag kollade. Sjuka är att jag åt tre rostade mackor innan jag sprang. Verkar som jag kan äta hur mycket som helst och det går ändå ned:p wtf liksom!

Ska förmodligen boka en liten tripp till Nice, France senare i dag. Åker om två veckor i så fall:)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag kämpade under flera år med att komma underfund med hur jag skulle kunna träna utan att bli låg under eller efter träningen. O det är ju så simpelt - fick jag veta efter att ha pratat med en ny läkare, som verkade minst sagt mer bekant med just träning än de jag tidigare stött på. Tänkte bara kolla med dig hur du gör? för förut trodde jag att det rätta var att äta upp sockret rejält innan - sådär runt 20, för att inte bli låg- vilket jag ändå blev till slut, ofta efter träning. men det enda som krävs är ju att man tar ett par dextro innan, mitt i passet, och ytterliggare 2-3 direkt efter - samt äter nåt långsammare när man kommer hem (ibland). det funkar så-mycket-bättre. o det enda som krävdes var för mig att verkligen diskutera träningen, så att jag själv förstod vad det var som hände. Har du träffat nån o verkligen pratat igenom metoder?? annars, gör det! så himla skönt o inte längre behöva äta upp allt igen som man just tränat bort..

    Svar: Hallå! Härligt att du hittat nått som funkar för dig! Jag var nyligen på en föreläsning ang. detta! Fick med mig mycket nyttig information som jag ska testa i praktiken så fort jag kommit in i träningen och rutinerna igen! Hoppas på att det funkar:)
    sexpacksjakten.blogg.se

    2012-10-20 | 18:49:53

Kommentera inlägget här: