sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Helgen

Kategori: Allmänt

Har gjort mitt bästa för att blodsockret skall hålla sig bra... Men icke! 15 tycks vara ett nummer min mätare hakat upp sig på! Sticker iväg så fort jag äter nått. Vet inte om det beror på två veckor utan träning eller om det är en förkylning på gång. Mina doser jag körde före resan duger inte nu!

Har varit på gymmet i lördags, och i dag blev det mjukstart alá 30 minuter löpning. Hoppas på att det ska få mig in på banan igen!

I morgon blir det simning innan jobbet. Ett tungt arbetsplats väntar efter det, 13,45 - 02,45. Usch och fy, men det måste gå! Får ta med lurarna och underhålla mig med lite bra podcast, brukar få tiden att gå snabbare!

Söndagsuppdate:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: