sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Studieresa, firmafestligheter och paket på posten

Kategori: Allmänt

Idag var en vilodag full av äventyr!
På schemat stod studieresa med avdelningen, för att besöka Sandviks anläggningar i Gimo. Grymt fina och långt fram i utvecklingen! Mycket automatiserat osv. Men jag fick bilden av att personalen var jävligt bitter och trött på livet i största allmänhet.
Efter besöket väntade buffé på Olearys. Intog grymma mängder kött i form av kycklingfilé, kotlettrad och ribs! Smaskens!

Jag har under degen provat sänka min basaldos till 80 procent. Blev lite för mycket då jag legat runt tio hela dagen. Visserligen vilodag, så kanske blir bra under träningsdag. Aja, får testa vidare med basalen!

När andra taggar inför fest och utekväll, taggade jag hela dagen efter att ha fått ett sms i mobilen, att mina greer från gymgrossisten hade kommit på posten! Direkt när jag kom hem efter firmafestligheterna drog jag och hämtade ut paketet!
Finprotein, långtidsverkande protein och multivitaminer för män! Ska tydligen vara grym kvalitet på dessa grejer! Känns som att sånna här konstgjorda pulver ska man vara noga med! Så man inte får i sig nått skit! Hur som helst, nu kan gymandet börja på allvar!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: