sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Söndagsuppdatering

Kategori: Allmänt

Då var det söndag igen och dags att jämföra kistan med tidigare veckor! Detta är veckorna 1 3 5 6. Ser ut som att det går åt rätt håll:)
Många undrar säkert varför jag inte väger mig varje söndag?
Min vikt är för mig helt ointressant faktiskt. Jag saktar på att bli smalare men samtidigt bygga muskler. Så jag förväntar mig ingen viktnedgång i slutändan.
Jag tänkte tillägga att varje söndagsbild är tagen i samma ljus, helt avslappnad och utan att suga in magen;) det blir roligare om jag och ni får se utvecklingen så som den verkligen ser ut:)
Senare i dag tänkte jag springa på löpband.
Men nu blir det frukost för jag känner mig lite låg faktiskt!

Ha det fint och lycka till ned era personliga mål:) Ta små steg i taget så underlättar det känslan av att lyckas:)
Det är lättare att gå upp för tio kullar än att bestiga ett högt och brant berg!

Kommentarer

  • AnnaredH säger:

    10 million users
    The average daily turnover at Binance, which was launched just a year ago, is about $ 1.5 billion. The number of users of the platform has increased from 2 million, which were at the beginning of the year, to 10 million today, according to Bloomberg. Join the successful ...Binance registration

    2018-09-03 | 03:00:13
  • BasquaseincarpMyncAdeneEnarm säger:

    Kluczem problemów macierzy http://elizabethsloans.co.uk/teoria-raid-6/ - RAID 6 są grupy dysków o specjalnej głowie w sterowniku, które gromadzą dane z pozostałymi bitami, dzięki czemu utrata 1 lub 2 dysków nie niszczy informacji (mówimy tu ale o poziomie raid 5 i 6). Dodatkowe bity – parzystość – umożliwiają odtworzenie utraconych informacji przez odczytywanie wszelkich znanych z innych dysków i wypisanie na dysku zastępczym.

    Kłopot z RAID 5 liczy na ostatnim, że dyski są błędy odczytu. Napędy SATA są powszechnie określane z brakiem odczytu błędów (URE) wynoszącym 10 ^ 14. Co oznacza, że raz na 200 000 000 sektorów dysk nie będzie mógł odczytać sektora.

    2019-03-04 | 07:55:16
    Bloggadress: http://elizabethsloans.co.uk/teoria-raid-6/
  • Antonmak säger:

    Montessori beds Kids beds

    2019-04-17 | 01:25:06
    Bloggadress: http://furniturestuff.co.uk/

Kommentera inlägget här: