sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Sockerfri energi

Kategori: Diabetes

Jag blir alltid glad när det kommer nya sockerfria alternativ i en djungel som annars är kantad av sockerbitar! Vet faktiskt inte hur länge denna energidryck har funnits, men det var nytt för mig.
Har också testat Vitamin Well, sötat med stevia. Kul att det finns lite alternativ att välja på:)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Åh får man fråga vart du hittade den? Och bs steg inte alls?! :)

    Svar: Tjenare Emma! Den hittade jag på Ica Maxi:) Två får 36kr om jag inte mins fel:) Superkul när det finns lite sockerfria nyttigheter också:D
    sexpacksjakten.blogg.se

    2012-08-24 | 09:07:47
    Bloggadress: http://saraemmalinnea.spotlife.se
  • Emma säger:

    Okej då får jag ta en tripp dit då, kan ju vara värt att testa :) Ja absolut, men finns ju tyvärr alldeles för lite sockerfritt :/

    2012-08-29 | 16:57:46
    Bloggadress: http://saraemmalinnea.spotlife.se

Kommentera inlägget här: