sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Snabbfrukost!

Kategori: Mat

Försökte sova så länge som möjligt i morse, för att vila upp mig efter träningen i går. Detta resulterade i en snabbfrukost, bestående av vad bilden visar.
Jag rotade fram dessa tillskott e skafferiet. Prylar son blivit över sedan min förra träningsperiod.
Whey Pro innehåller 6,4 gram kolhydrater. När det är slut ska jag bege mig till proteinbutiken för att införskaffa mig en sort som tydligen ska vara bra, som bara innehåller 3,4 gram kolisar.
Nu är ju kolhydrater inte allt, men för mig underlättar det:) Tar mycket hellre en banan om det behövs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: