sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Jag släpar ett höghus

Kategori: Allmänt

...på både ett och två sätt! Att brottas med sin diabetes är inte kul, men ofta funkar det. När det inte funkar, känner jag mig misslyckad och besviken på mig själv. Ingen trevlig känsla, men den finns där titt som tätt tyvärr!
Vet inte varför mitt blodsocker varit så högt senaste två dagarna? Jag trodde helt säkert jag skulle bli sjuk. Men jag känner mig pigg och träningssugen, så jag tvekar. Kanske är någon tillfällighet jag inte förstår och rår på. Ligger bra nu i alf, och har svart bättre på insulin efter långpromenaden i dag! Hoppas på förbättring tills i morgon också:)

Promenaden i dag var något alldeles speciellt! Jag kände att om jag inte skulle springa, ville jag att promenaden skulle ge mer än bara en promenad!
Så jag tog fram ryggsäcken och fyllde den med fyra viktskivor, x 5kg. Sedan kånkade jag fem kilometer med 20kg på ryggen! Var väl sådär... Men ska definitivt göra det igen;)

Ser ni att det ser ut som ett ansikte i svetten längst ned på tröjan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: