sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Då var det dags!

Kategori: Allmänt

... För att åter igen göra ett försök att nå den perfekta kroppen! Jag är mer taggad och motiverad än någonsin. Dessutom har jag nu bloggen och er läsare (vilka läsare?) att tänka på. Så nu MÅSTE jag lyckas för allas bästa! Någon annan möjlighet finns inte. 
 
Sanningen är att jag tjuvstartade förra veckan. Införskaffade mig ett schyst löpband som jag provkört några gånger. Men det är från och med nu allvaret börjar!
 
Jag hoppas ni vill följa med på denna resa, jakten på sexpacket. Jag hoppas också att vi kan hjälpa varandra, dela tips och solskenshistorier, samt våran egen utveckling!
 
Mitt utgångsläge är relativt bra, då jag tidigare tränat och jag har en hyfsad grundfysik. Men det finns så klart mycket att jobba på.
 
Tiden får utvisa hur resultatet blir och hur lång tid det kommer att ta! Jag tänkte uppdatera med en helkroppsbild varje söndag så att man tydligt kan följa och jämföra utvecklingen. Sedan är planen att hålla efter med relevanta före och efter kollage.

Jag hade tänkte ge lite tips på saker som kan höja en motivation, bra appar som hjälper dig m.m. Det hela kommer sluta i en jävulskt skön blandning ska du se!  Följ med från början och se till att hänga i ända in i mål
 
 
Känns aningen diffust just nu kanske, men mer skön och´nyttig info kommer med tiden. Bara att flyta med!
 
 
Det här blir skitkul! Tack/ AA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: