sexpacksjakten.blogg.se

Hur balanserar man träning, kost, vila och för vissa blodsocker på bästa sätt? Följ en diabetikers resa mot en vältränad kropp och det mytomspunna sexpacket! Ta del av tips och erfarenheter och dela gärna med dig av dina egna!

Äntligen gym!

Kategori: Allmänt

Efter en semesterhelg på Gotland var det i dag dags att sätta fart på träningen igen!
Efter att ha fått mitt passerkort omkodat så att jag kommer in på företagets gym var det äntligen dags! Tågade in på gymet vid halv åtta och kom därifrån halv tio! Kände in gymet och testade alla maskinerna. Riktigt fräscht och fint, bra maskiner och bra med fria vikter m.m. Bäst av allt är att det inte kostar mig en enda krona att träna där;)
I framtiden tänkte jag uppdatera mer ingående om övningar, reps och så vidare. Allt man kan tänkas vilja veta om träningen. Tänkte även att jag skulle köra en bild på mig efter gym en gång i veckan, så att man kan följa min utveckling. Precis som mina söndagsuppdateringar, fast svettigare och något mer flexad! Ska bli kul att se vart det leder:)

Förutom gym så tog jag en timmes prommis i dag. Med hunden Alice och min polare H-man!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: